Waarmee kunnen we u helpen?

Antwoorden op uw vragen zoeken:

Hoe kan ik mijn account bij 3x Oney gebruiken?

U kan uw account bij 3x Oney gebruiken bij alle handelaars die partner van Oney zijn.

Kan ik tegelijkertijd meerdere 3x Oney-transacties hebben?

Ja, u kan bij één of meerdere partnersites tegelijkertijd meerdere 3x Oney-transacties hebben op voorwaarde dat u de criteria voor de aanvaarding naleeft.

Kan ik een e-card gebruiken voor mijn 3x Oney-transactie?

Nee, Oney aanvaardt alleen bankkaarten van het netwerk van Visa en Mastercard. U kan dus geen e-card gebruiken voor een transactie met 3x Oney.

Ik ben mijn toegangscode voor mijn account bij 3x Oney kwijt. Wat moet ik doen?

U kan eenvoudigweg vragen om uw toegangscode opnieuw te activeren. Hiertoe klikt op de inlogknop van uw Klantenzone en dan op de knop Paswoord vergeten.

Hoe krijg ik toegang tot mijn persoonlijke gegevens en hoe kan ik deze wijzigen?

In uw Klantenzone heeft u te allen tijde toegang tot uw persoonlijke gegevens en uw betaalgegevens. U kan ze inkijken, wijzigen of wissen.

Kan ik de datum van de overschrijving wijzigen?

Nee, dat gaat. De overschrijving gebeurt tot aan de vervaldag van uw 3x Oney-transactie alle 30 dagen.

Wat gebeurt er als één van betalingen verworpen wordt?

U krijgt een e-mail waarin u gevraagd wordt om geld op uw rekening te zetten of om in uw Klantenzone een andere bankkaart op te geven. De betaling wordt opnieuw aangeboden.

Wat gebeurt er als ik betalingsachterstand heb?

U krijgt een e-mail om u erop te wijzen dat de betaling niet is uitgevoerd. We verzoeken u dan om geld op uw rekening te zetten of om in uw Klantenzone een andere bankkaart op te geven. Overeenkomstig onze algemene gebruiksvoorwaarden kunnen we u nalatigheidsinteresten factureren. Als de betaling na 30 dagen niet is uitgevoerd, wordt uw dossier doorgegeven aan een incassobureau.

Kan ik in de loop van de transactie het betaalmiddel veranderen?

Ja. U kan uw bankgegevens rechtstreeks wijzigen in uw Klantenzone. U kan zelfs meerdere kaarten registreren en dan bepalen welk betaalmiddel uw voorkeur wegdraagt.

Wanneer gebeuren de verschillende betalingen?

De eerste betaling gebeurt op de dag waarop de handelaar de verzending van uw goederen bevestigt. De volgende betalingen worden dan om de 30 dagen uitgevoerd.

Waarom is mijn aanvraag bij 3x Oney niet aanvaard?

Dit betekent dat één van de voorwaarden voor het gebruik van 3x Oney niet vervuld is. U kan voor meer informatie contact opnemen met de klantendienst.on.

Wie kan de oplossing van 3x Oney gebruiken?

Volgende voorwaarden zijn van toepassing: meerderjarig zijn, in België wonen en laten leveren, een bankkaart van het juiste type bankkaart die uitgegeven is door een Belgische bank