Klachten

Voor elk geschil kunt u Oney contacteren via de sectie ‘Contact’ op de website www.nl.oney.be.

Als u niet tevreden bent met het ontvangen antwoord, kunt u een schriftelijke klacht indienen bij Oney volgens de procedure die hieronder wordt beschreven.

Hoe kan ik een klacht indienen bij Oney?

Als je niet tevreden bent met de retourzendingen die je ontvangt, kun je een klacht sturen naar de klantenservice van Oney: Een aanvraag indienen – Claims

Oney verbindt zich ertoe de door de Gebruiker ingediende klacht te beantwoorden binnen een termijn van vijftien (15) werkdagen. Je klacht wordt binnen 15 werkdagen na ontvangst (e-mail, post) behandeld. Als deze termijn niet genoeg is om je klacht af te handelen, bevestigt Oney binnen deze termijn de ontvangst ervan en krijg je binnen 2 maanden na ontvangst van je klacht een antwoord. Je kunt het charter van de bemiddelingsdienst van Oney op onze website.

Als er geen akkoord wordt bereikt, kun je gratis een beroep doen op de bemiddelaar van de Association Française des Sociétés Financières (ASF 75854 Paris Cedex 17 http://lemediateur.asf-france.com). De bemiddelaar kan niet worden ingeschakeld als er een gerechtelijke procedure loopt of als het geschil betrekking heeft op de voorwaarden van een herschikking of een herziening van de betalingsregeling.